Повернення (обмін) якісного товару

Відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути замінений або повернутий до магазину протягом 14 днів, не рахуючи дня купівлі, якщо дотримані наступні умови:
- товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів потрапляння рідини в виріб або на упаковку, документацію.
- програмне забезпечення не піддавалося змінам (крім випадків звернення до авторизовані СЦ, в такому випадку повинна бути відповідна довідка про виконану роботу).
- збережений товарний вигляд - тобто залишилися всі ярлики, етикетки та інші приналежності товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, запакований як при першій покупці.
- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують купівлю) збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару проводиться тільки при наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені.
Якщо ці умови дотримані, для здійснення повернення слід привезти товар в магазин за місцем купівлі і звернутися в сервісний відділ. Для прискорення процесу прийому товару рекомендується роздрукувати та заповнити заяву на повернення товару.
ПАМ`ЯТКА ПОКУПЦЕВІ:
Стаття 9, Закону України «Про захист прав споживачів», що регулює право покупця на повернення якісного товару:
Права споживача при придбанні товару належної якості
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі.
Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару у продажу. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.